Ruilen en Retourneren

Ruilen en Retourneren

Bestellen bij mufita is heel makkelijk.

Hoe stuur ik artikelen terug?

Om een artikel terug te sturen kun je gebruik maken van onze retourservice. Verpak het artikel in de originele, plastic zak waarin het betreffende artikel was verpakt. Stop deze daarna in de zak of doos en plak het retouretiket van erop. Geef het pakket af bij een PostNL afhaalpunt.

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes.

Via PostNL

In Nederland kun je het pakket afgeven bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Ook is het mogelijk om het pakket mee te geven aan een PostNL-pakketbezorger. Dit kan alleen voor pakketten met een antwoordnummer.

 
 

 

 

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

Stuur je jouw bestelling aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen een week na de herroeping retour.

 
 

 

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel heb ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice via contactformulier en retourneer/ruil het betreffende artikel.