Bestellen

Bestellen

Bestellen bij mufita is heel makkelijk.

Je kunt je favoriete items online bestellen

Op www.mufita.nl: een leuk item in onze shop gezien? Plaats het in je winkelmandje en ga naar de ‚kassa‘ om je bestelling af te ronden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Als je bij je bestelling een e-mailadres hebt opgegeven, ontvang je bij elke bestelling automatisch een bestelbevestiging. Je kunt tevens in Mijn account onder “Mijn bestellingen“ kijken.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, wordt deze direct in behandeling genomen en verwerkt en kan daarom helaas niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.
Je kunt het pakket bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat is mogelijk! Tijdens het plaatsen van jouw bestelling kun je een nieuw bezorgadres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn bestelling?

Dank je wel voor jouw bestelling! We sturen jou binnen een half uur een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze nog niet? Kan het zijn dat onze bevestiging in jouw Ongewenste E-mail of Spam-map terecht is gekomen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres door Postnl. De verzendkosten zijn 3,95 bij bestellingen tot 100 euro.
Met PostNL doet de bezorger één bezorgpoging. Als je niet thuis bent ontvang je een briefje in de brievenbus. Ook kun je kiezen voor bezorging bij de buren. Als jouw pakket is bezorgd bij een PostNL Pakketpunt blijft deze 7 dagen voor je liggen.
Pakketten kunnen alleen geleverd worden op reguliere adressen, bezorgen bij Postbus is niet mogelijk.